Rosa sløyfe: Støtt årets viktige kampanje
Se hvordan du kan bidra til kampen mot brystkreft i oktober.
Rosa sløyfe 2019: Hvert år i oktober retter vi oppmerksomheten mot en viktig sak, nemlig brystkreft.
Dette er den mest vanlige formen for kreft og det er hele 3500 norske kvinner som rammes årlig.
Det er viktig å støtte forskingen videre, noe flere aktører velger å gjøre ved å inngå samarbeid med Kreftforeningens Rosa Sløyfe.
Rosa sløyfe 2019 - Kreftforeningens pin
Kreftforeningen lanserer en egen designpin hvert år som kan kjøpes i utvalgte butikker, hele oktober.
I år er designet spesielt utviklet med tanke på at det er 9 kvinner som rammes av brystkreft hver dag og at ingen pupper er like.
Pin fra Kreftforeningen, 100,-
Rosasløyfe - En hel kolleksjon
Lindex har bidratt til brystkreftforskning siden 2003 og i år lanserer de like greit en hel kolleksjon.
– «Brystkreft er ikke bare en sykdom. En behandling som fungerer hos noen, kan ha liten effekt hos andre. Alle skal ha tilbud om best mulig behandling, men ikke alle skal ha den samme behandlingen. Derfor sier vi ja til rosa forskjellsbehandling», sier Rosa sløyfes aksjonsleder, Marit Sophie Egge i en pressemelding.
The pink collection består av hele 19 feminine høstplagg hvor 10 prosent av hele omsetningen går til Rosa Sløyfe.
Se Lindex sin Rosa Sløyfe kolleksjon her!
Vår kamp, vår styrke
Undertøysmerket Chantelle har lansert en lyserosa soft stretch BH hvor alt overskuddet, i tillegg til alle kostnader fra produksjon og arbeidskraft til teamet, går til Brystkreftforeningen.
Rosa sløyfe 2019: Kampanjen heter Vår kamp, vår styrke, hvor 6 kvinner som har opplevd brystkreft på nært hold er ansiktet utad.
BH-en koster kun 150 kr og vil være i salg hos utvalgte forhandlere fra 1.-31. oktober.
Limited Edition Hand Relief fuktighetskrem fra Aveda kan kjøpes her!