Reflections by Bottega Veneta

Se Bottegas aller første digitale kampanje. It's on fire!

Publisert Sist oppdatert

Nordmenn flest forbinder kanskje Bottega Veneta med vesken "The Knot", som blant annet kronprinsesse Mette Marit er stor tilhenger av.

Men det italienske klesmerket tilbyr er mye mer enn det. Og denne sesongen har merket for første gang valgt å satse på en digital kampanje som et ledd i sin markedsføring.

Reflections-kampanjen viser Bottega Venetas nye visuelle identitet og består av en rekke bevegende bilder skutt av den Oscar-nominerte Phillippe Le Sourd. Filmen er regissert av Fabien Baron, som tidligere har gjort kampanjefilmer for Burberry, Givenchy og Saint Laurent. Komponist er Johnny Jewel, som blant annet står bak soundtracket til filmen Drive.

Sjekk ut kampanjen her:

[video width="1280" height="720" mp4="http://www.elle.no/content/uploads/sites/19/2018/02/Bottega-Veneta-Spring_Summer-2018-Campaign_-Reflections.mp4"][/video]

Modellene i kampanjen er Vittoria Ceretti og Janis Ancens.

Les også: byTimo lanseres på et av USAs største varehus

Powered by Labrador CMS