mote
ByTiMo utvider universet og lanserer smykker
Det norske merket ByTIMO utviderer universet og lanserer skikkelig arm candy ...Se kolleksjonen her!
Det norske merket ByTIMO som er kjente for sine nydelige kjoler og bohemske Home Collection utvider universet deres i dag med en Bijouterie-linje og lanserer smykker.
Hvis du også elsker charms-trenden, så vil du bli meget fristet av denne smykkekolleksjonen... Vi har tatt en prat med Elisa Mollatt i ByTIMO om smykkene og inspirasjon bak denne nye linjen.
– Gratulerer så mye med egen smykkekolleksjon, for oss - hva var inspirasjonen bak kolleksjonen
– Kolleksjonen er som med alle byTiMo sine kolleksjoner inspirert av vintage; det gamle og antikke. Ideen om disse smykkene har vi lekt med i lang tid, og vi ønsket å bruke den gamle franske kunsten av Bijouterie som inspirasjon for å lage en liten og leken kolleksjon!
– Hva består kolleksjonen av?
– Kolleksjonen består av charms, et armbånd og tre halskjeder. Charmsene kan man henge på alle lenkene, og man kan virkelig leke seg og lage sitt helt eget smykke eller armbånd, eller bruke de vakre smykkene akkurat som de er.
Smykkene er laget av 14 karat, 0.5 Micron tre lags guldbelagt messing, og er derfor av høy og eksklusiv kvalitet.
– Hvor mange lanseringer skal dere ha i året?
– Det vet vi ikke enda! Dette er en limited edition-kolleksjon, vi syns det er veldig gøy å teste nye kategorier, så får vi se om vi fortsetter å leke oss i smykkeverden! Men, etterspørselen så langt har vært fabelaktig, så det er stor sjanse for at dette konseptet blir videreutviklet og laget i et større opplag senere.
– Hvor får man kjøpt smykkene?
– Kolleksjonen vil selges i byTiMo sine egne butikker i Bogstadveien i Oslo, samt på byTiMo.com og noen få eksklusivt, utvalgte butikker rundt i landet.
– Nevn ditt favoritt smykke og hvorfor?
– Det er et hundre prosent charms-armbåndet, og jeg elsker den lille bien og det krystallbelagte egget!
Smykkene lanserer i dag i butikk og online på ByTIMO .no – og kolleksjonen finner du her
Les også: Nå er denne fargen tilbake i motebildet