Valentino i kampen mot koronaviruset

Valentino

Valentino lanserer #ValentinoEmpathy til støtte for italiensk helsevesen!

Publisert Sist oppdatert

Pierpaolo Piccioli har gjort Valentinos høstkampanje til et sosialt distanserende eksperiment, og oppfordret husets venner, som Christy Turlington, Gwyneth Paltrow, Adut Akech og Naomi Campbell til å fotograferes hjemme.

I løpet av de neste ukene, vil det italienske merket avsløre sin neste reklamekampanje, som tar sikte på å støtte sykehuset Lazarro Spellanzani i Roma, et av de italienske knutepunktene for kampen mot Covid-19.

De store motehusene hjelper til i kampen mot Covid-19 viruset!

#ValentinoEmpathy

Den eksklusive rollebesetningen for #ValentinoEmpathy inkluderer et panel med anerkjente artister, modeller og venner av det italienske motehuset.

Reklamekampanjen blir tatt på stedet de bor sammen med sine kjære. Alle har på seg kreasjoner fra Valentinos Høst/Vinter 2020-21-kolleksjon.

1 million euro skal doneres til Lazzaro Spallanzani.

Mayhoola og Valentino har allerede gitt 2 millioner euro til det italienske Sacco Hospital og til Protezione Civile, 1 million til det franske veldedighetsorganisasjonen La Fondation Hôpitaux de Paris - Hôpitaux de France (FHP-HF), og 1 million til det spanske feltsykehuset i utstillingssenteret i nærmeste fremtid.

Powered by Labrador CMS