Annonse

ELLE-gallen 2024: Takk til alle våre samarbeidspartnere

Disse bidro til å gjøre årets ELLE-galla uforglemmelig.

Publisert Sist oppdatert

ELLE-gallaen ble en magisk feiring på Hotel Continental og Theatercafeen, og takket være våre fantastiske samarbeidspartnere ble det en kveld vi sent kommer til å glemme. Her er en oversikt over våre fantastiske samarbeidspartnere og hvordan hver av dem bidro til ELLE-gallaen 2024.

H&M Beauty

Hovedsponsor for makeup på ELLE-gallaen, H&M Beauty, sørget for full glam på Boman Suiten på Hotel Continental i forkant av kveldens prisutdeling og middag, hvor gjestene fikk makeup og touch-ups etter ønske med sminke fra H&M Beauty og Dorah.  

 I forbindelse med lanseringen av Dorah, som nå selges eksklusivt hos H&M Beauty, ble det også arrangert en pre-drink i samarbeid med grunnleggeren Leah Behn. 

H&M Beauty sine produkter var også tilgjengelige på badene for touch-ups gjennom hele kvelden, og gjestene fikk meg seg produkter i goodiebag.

Dorah presenterte også to nye produkter under ELLE-gallaen: En lipgloss og en blush.

Polestar

Polestar har vært ELLEs samarbeidspartner på årets sommerfest tidligere i år og ELLE-gallaen 2024. Flere av kveldens gjester ble fraktet til Hotel Continental av Polestar, og de sørget i tillegg for at alle gjester som ønsket det, ble kjørt trygt hjem av sine sjåfører.

Polestar-bilene står linet opp utenfor Hotel Contin

Wella Professionals

Hovedsponsor i hårkategorien på ELLE Gallaen 2024 var Wella Professionals. De hadde en beauty lounge på Hotel Continental, hvor de hadde seks frisører som stylet profiler som Wella hadde invitert – blant andre Lottie Moss, Tine Andrea og Kristin Jess Rodin og søstrene Tsutsumi og Alexandra. 

Profilene mottok også en fantastisk goodiebag med Wella Professionals nyeste lansering, Ultimate Repair Night Serum, sammen med utvalgte stylingprodukter fra EIMI. 

Alle gjestene fikk også muligheten til touch-up i Wella-loungen under pre-party på Hotel Continental, og Wella sørget for produkter på toalettene slik at frisyrene holdt seg perfekte hele kvelden.

Spotify

Spotify bidro til å sette den perfekte stemningen før kvelden med spillelisten «Get Ready with ELLE», en kuratert liste utviklet i samarbeid med ELLE for å gi gjestene energi til kvelden. Spotify delte også ut prisen for Årets Stemme – en hedersbetegnelse på sterke, inspirerende stemmer.

Edblad

Edblad var kveldens smykkeannonsør, og var tilstede med nydelig stand på Hotel Continental, hvor gjestene blant annet kunne få piercet øret før middag og fest på Theatercafeen. 

I tillegg var merkets ambassadør, Thérèse Hellström, tilstede og bar vakre smykker fra Edblad. Alle gjestene fikk også med seg et par øredobber i goodiebag på slutten av kvelden. 

Drunk Elephant

Den eksklusive hudpleiekategorien var i år tildelt Drunk Elephant, som imponerte med en kul installasjon under minglingen på Hotel Continental. 

Her kunne gjestene teste tre ulike ansiktsmasker og velge én de fikk med seg hjem. Drunk Elephant sørget også for at det populære serumet B-Goldi Bright Drops lå på alle plassene under middagen, slik at alle kunne oppnå den ultimate gløden før festsesongen braker løs.

A-ONE

For andre året på rad var A-ONE vår samarbeidspartner på ELLE-gallaen. I år hadde vi sammen utviklet «Your Curated Guide to Oslo», en guide til Oslo som ble delt ut i goodiebagen som alle gjestene fikk med seg på slutten av kvelden. 

A-ONE tilbyr utleie utenom det vanlige, i luksuriøse leiligheter i Oslo. 

Villoid

Villoid var moteannonsør på ELLE-gallaen, og i forkant av årets store begivenhet kjørte vi en live-shopping med partyfokus på elle.no. Villoid var i tillegg på presseveggen, og hadde kledd opp flere av gjestene med nydelige kjoler. 

Villoids Jeanette Dyhre Kvisvik ble også intervjuet av Sebastian Solberg på rød løper for TikTok – og de hadde også et gavekort i goodiebag til en verdi av 300 kr.

Libresse

Libresse var også en viktig samarbeidspartner under ELLE-gallaen, med en stand som fokuserte på å bryte tabuer rundt menstruasjon og presenterte deres nye mensentruser. 

På standen kunne gjestene se og kjenne på de forskjellige modellene, og i goodiebagen fikk alle med seg en egen mensentruse. Libresse hadde også produkter tilgjengelig på toalettene for de som måtte trenge det.

TikTok

TikTok sørget for at kvelden ble godt dokumentert med intervjuer på rød løper av Sebastian Solberg, som ble delt live på @ellenorge sin TikTok-kanal. Fem kjente TikTok-kreatører, fra både Norge og England, dokumenterte også kvelden på sine kanaler. 

Kreatørene inkluderte:

  • Lyric Mariah Heard
  • Lottie Moss
  • Kenza Boutrif
  • Izabella Løvstad
  • Jenny Cha

INSTAX

INSTAX foreviget kvelden med sine analoge kameraer, som var plassert på bordene og fritt tilgjengelig for alle gjestene. Dette ga en unik og nostalgisk vri på kvelden, der hver gjest kunne ta med seg minner fra ELLE-gallaen i fysisk form.

Zarko Perfume

Zarko Perfume stod for dufter under ELLE-gallaen, med en duftstasjon på Hotel Continental der gjestene kunne teste håndlagde dufter og friske seg opp i løpet av kvelden. Duftene var også tilgjengelige på badene for en touch-up gjennom kvelden.

Alcro

I år har ELLE samarbeidet med Alcro Maling for å utvikle fire unike farger. På ELLEs sommerfest prydet to av disse fargene presseveggen: Parisienne (burgunder) og Prêt-à-Porter (rosa). 

Årets goodiebag-tote under ELLE-gallaen var laget i samarbeid med Alcro i den burgunder «Parisienne»-fargen. Det kommer flere spennende samarbeid med Alcro i 2025 – stay tuned. 

Blomsteroasen

Blomsteroasen var vår eksklusive blomsterpartner under ELLE-gallaen, og de skapte magisk dekor på alt fra preparty på Hotel Continental til bordene og lokalet inne på Theatercafeen. 

De leverte også vakre buketter til alle prisvinnerne våre, helt i tråd med ELLE-gallaens estetikk og visjon.

Cake by Hancock

Cakes by Hancock, i samarbeid med Condifa, stod for årets dessert, som bestod av nydelige sjokoladekaker med salt karamell formet som ELLE-magasinet, prydet med alle coverne fra 2024 – disse ble mildt sagt en stor hit blant gjestene. 

Et kreativt innslag som skapte en søt avslutning på kvelden.

Hotel Continental

Hotel Continental, det ikoniske 5-stjerners hotellet i hjertet av Oslo, var vertskap for årets ELLE-galla. Hotellet, vegg i vegg med den legendariske Theatercafeen hvor middag og prisutdeling ble avholdt, sørget for en eksklusiv atmosfære og ga arrangementet et helt unikt og luksuriøst preg.

Teppemannen

Som fast leverandør av den røde løperen til ELLE-gallaen og ELLE-festen, sørget Teppemannen for en elegant velkomst til gjestene. 

Odd Langdalen

Odd Langdalen leverte førsteklasses råvarer til den vegetariske tomat-tartaren, som var en del av gallaens utsøkte meny. Kvaliteten på råvarene satte en ekstra spiss på serveringen.

Antonius Caviar

Antonius Caviar leverte eksklusiv kaviar til fordrinken, noe som ga gjestene en smak av luksus og eleganse ved ankomst. 

Laks & Vilt

Laks & Vilt, ekspert på sjømat, sørget for ferske østers. Østersene ble en smakfull start på kvelden og satte en eksklusiv tone for gallaen. 

Goodiebag

Årets goodiebag – laget i samarbeid med Alcro – var fylt til randen med produkter fra A-ONE, Hadeland Glassverk, The Product, Simple, Listerine, Wella Professionals, H&M Beauty, Dorah, Villoid, KKnekki, Libresse, Dave and Jon's, Scholl og Edblad.

Produktene i årets goodiebag.

  

Powered by Labrador CMS