Dette er H&Ms nye merke

Ryktene har gått lenge om H&Ms nye varemerke, og nå vet vi hva det blir og når det kommer.

Publisert Sist oppdatert

Hennes & Mauritz lanserer nytt varemerke og nye butikker under navnet Afound. Merket lanseres i løpet av 2018 og beskrives som «en markedsplass med rabatterte produkter innen mote og livsstil».

De kommer til å selge velkjente varemerker for dame og herre, både egne merker fra H&M,men også eksterne internasjonale varemerker i ulike prisklasser.

Les også: Anklager H&M for rasisme

LIMITED EDITION

Afound kommer til å være tilgjengelig på en digital plattform, men også i fysiske Afound-butikker. Utvalget kommer til å være uavhengig av sesonger og nøye utvalgt. Merket vil løpende lansere produkter i begrenset opplag (limited editions) til rabatterte priser.

– Vi ser et stort potensiale for Afound, og ser fram til å introdusere markedsplassen for vårt publikum i Sverige i 2018. Afound verner om verdien av produktene og mixen av dem. Ved å tilby inspirasjon til en personlig stil, produkter i god kvalitet og følelsen av å kunne gjøre en god deal, gir Afound en ny form for «off-price-opplevelse», sier Fredrik Svartling, administrerende direktør, Afound.

Afounds første butikk åpner i Drottninggatan i Stockholm, samtidig som den digitale salgsplattformen lanseres i Sverige.

Til ELLE sier Afound at ambisjonene er å åpne andre steder i Europa også.

Flere nyheter fra ELLE.no:

Ny funksjon avslører deg på Instagram

Ny trend: Selfieccino!

Powered by Labrador CMS