Moods er tilbake!
– Men ikke som du kjenner det...
Det vi før kjente som Moods of Norway er nå kjøpt opp og utviklet til en ny merkevare under navnet Moods.
Da Moods of Norway gikk konkurs var det flere av de ansatte som mente det var mer potensiale igjen i merkevaren.
#jointhemood
Det nye merket, Moods retter seg mot menn som vil kle seg trendy, men samtidig være komfortabel. De retter seg mot en ung, stilsikker mann som henter sin klesinspirasjon fra kreative miljøer som musikk, street art og dans, og i fusjonen av disse.
Den 22. mars åpner det første butikken dørene i Grensen 13 i Oslo sammen med egen nettbutikk.
Uken etter åpnes også en butikk i Stryn i Moods of Norway sine gamle lokaler.
– Vi bestemte oss for å gjøre noe mange så på som ukonvensjonelt. Vi kjøpte tilbake firmaet vårt og bestemte oss for å gjøre en helomvending. Vi fokuserer nå kun på herreklær i høy kvalitet, noe som hele veien har vært vår styrke. Vi har alltid hatt en sterk tro på det å gå sin egen vei og sammen med Moods har vi nå valgt å gjøre akkurat det, sier daglig leder Gunn Heide Lilleengen i en pressemelding.
Nye Moods of Norway
Den første SS19-kolleksjonen er på 30 plagg som kan styles til enhver anledning, deretter vil AW19-kolleksjonen vise et bredere sortiment med en komplett garderobe.
Prisene ligger i mellomsjiktet. En T-skjorte ligger på cirka 499 kroner, bukser mellom 899 til 1199 kroner og jakker mellom 1399 til 3499 kroner.
Kolleksjonen kan kjøpes i de to fysiske butikkene samt på webshopen, www.moods.no.
Et utvalg vil også være tilgjengelig i Brandstad sine butikker.
Vi synes dette ser veldig lovende ut og gleder oss til å se mer. Vi er veldig klare for noe annet enn rosa dresser og traktorer.
Så dette bør gutta absolutt sjekke ut!