mote

Holzweiler med denim som skriker skandinavisk sommer

Moteverdenen er helt opphengt i denim om dagen.

Up-and-coming-artist Hillari – på bare 18 år – fronter Holzweilers nye denimkampanje.

Publisert

Akkurat nå er det bred enighet i moteverdenen om særlig én ting: Denim er greia. I gatemoten ser vi street style-stjernene troppe opp i denim on denim, catwalken har vært full av denim flere sesonger på rad, og det ene merket etter det andre utvider kolleksjonene sine med en denimsatsing. Yes please!

Holzweiler, som opplever stor internasjonal suksess om dagen, slenger seg også på denim. Med kolleksjonen ITEMS, lanserer de for første gang en egen denim.

Les også: 10 inspirerende sommerantrekk

Et up-and-coming fjes

Når Holzweiler sender egen denim ut i verden, er det her hjemme de skyter det. I Ekebergparken blir denimkolleksjonen selve definisjonen på skandinaviske sommerdrømmer midt mellom grønt gress og blå himmel - alt vi vil gå i sommeren gjennom. Passende nok, satser de på pieces med en relaxed fit laget av pustende materialer.

I kampanjen dukker det opp et fjes som stadig blir mer kjent for mange, nemlig 18 år gamle Hillari. Artisten, som akkurat stod på scenen under Piknik i Parken og også er valgt ut som en av Samsungs nye ambassadører, er bare 18 år. Sammen med den britiske modellen Kit Price, fronter hun den nye kolleksjonen, som inneholder både jeans og jakker i både lyse og mørke vasker.

Holzweiler med egen denimkolleksjon.
Regular Leg Women blå, kr 2000 fra Holzweiler.
Wide Jeans Women sort, kr 2000 fra Holzweiler.

Les også: Plaggene som vil redde sommergarderoben din

Powered by Labrador CMS