Duften av suksess?

Sommerro Jan Thomas

Sommerro med duft signert Jan Thomas.

Publisert Sist oppdatert

Når Sommerro endelig åpner dørene til sitt nye luksushotell neste uke, vil en helt spesiell duft slå mot deg i døråpningen.

En duft det har tatt over to år å komme frem til. En duft med betydning og masse erfaring bak. En duft signert Jan Thomas.

Les også: Forelsket seg på TV

SOMMERRO + JAN THOMAS

De fleste nordmenn har nok en oppfatning av kjendispersonligheten Jan Thomas. En følsom type. Glimt i øyet har han også. Men visste du at han er av den svært ambisiøse sorten også? Typen som går all in i alt han gjør og som aldri gjør noe halvveis. Ikke drikker han, røyking og dop kunne han aldri funnet på å ta i, i tillegg er han svært fascinerende.

Han eier rommet han kommer inn i, med en aura du først må oppleve for å skjønne. Kanskje akkurat det som skal til – for å gi et luksushotell som Sommero sjel og identitet.

– Du kan ta på deg en så fin kjole du bare vil, sminke deg og fikse håret, men hva gjør vel det om du ikke lukter godt? Det var noe av det som lå i bakhodet mitt i arbeidet med denne duften. Også var det viktig for meg at duften ikke skulle være så tung at den gir deg hodepine. Den skal gi deg en deilig følelse av luksus og eksklusivitet, derav også navnet – Ambre Delicieuse. En herlig duft av rolig amber og orientalske blomster, som bakgrunnsmusikk som ikke skaper støy, og uten å være for mye.

– En duft tar deg direkte tilbake til et øyeblikk. Når jeg ser for meg Hotel Costes eller Ritz i Paris, kommer duftene der inne umiddelbart til meg. En duft er en del av hele pakka, og jeg er virkelig stolt over at jeg har fått lov til å lage noe så stort som duften til Norges nye high end hotell.

For selv om Jan Thomas har stylet alt som kryper og går av kjendiser og motepersonligheter i en årrekke, var det med svært mye ydmykhet etter noen søvnløse netter, han presenterte duften for Stordalen-familien for første gang.

– Jeg har virkelig lagt sjela mi i denne duften. Jeg har selv stått på fabrikken og vært med på hele reisen. For meg var det viktig å finne DNA-et til Sommero og sørge for at gjestene sitter igjen med en unik følelse etterpå.

I tillegg til duften som møter gjestene i lobbyen og gangene rundt om på hotellet, står Jan Thomas Studio også bak hotellets shampoo, balsam og hånd- og dusjsåpe.

Les mer om Norges nye hotell i særklasse her!

Powered by Labrador CMS