lululemon har åpnet i Oslo

Et av verdens hotteste merker har åpnet sin første butikk i Norge.

Publisert Sist oppdatert

lululemon Oslo: Endelig har treningsmerket åpnet butikk på Eger i Øvre Slottsgate i Oslo.

Butikken består av to etasjer. I den øverste er det butikk og i underetasjen vil det bli yoga og aktiviteter.

lululemon Oslo

lululemon driver 460 butikker over hele verden med 33 lokasjoner i Europa, nå også i Oslo.

Merket ble grunnlagt i Vancouver, Canada i 1998. Siden oppstarten har inntatt stadig nye markeder og etablert seg som en velkjent produsent av tekniske klær til både dame og herre innen trening og livsstil. Vi kjenner godt til merket fra før, da de samarbeider tett med Barry`s Bootcamp.

Vi har tatt en prat med Joanne Allen, Area Community Manager i lululemon om den nye butikken og planene for 2020.

Hvorfor var det riktig for dere å åpne butikk i Oslo nå?

I tillegg til salg av treningstøy, vil det være tilbud om gratis klasser og aktiviteter.

«Sweatlife»

– Nordmenn er veldig opptatte av en aktiv og mindful livsstil. Vi er så stolte av å ha åpnet den første lululemon-butikken i Norge. Butikken på Egertorget, sentralt i Oslo, er en hub for at publikum kan få et innblikk i vår verden.

Hva er lululemons filosofi?

– I underetasjen blir det aktiviteter, som yoga og aktiviteter med noen av de lokale ambassadørene våre, inkludert Francesca Golfetto, og en HIIT-klasse med Barry`s Bootcamp og gratis massasje under åpningshelgen, forteller Allen.

Hva skiller lululemon fra andre merker?

Uansett format, når kunder besøker lululemon, kan de forvente: «innovative, tekniske produkter for menn og kvinner, lidenskapelige lærere tilgjengelig for å støtte kundene i å finne det beste utstyret for deres behov og gi skreddersydde, lokale råd for svette i området og gratis yoga , svette og personlig utviklingsklasser ledet av lokale ambassadører.»

Verdens beste leggings

– Sweatlife er vår holistiske tilnærming til å bygge glade og sunne individer og samfunn gjennom svette, relasjoner og personlig utvikling. Den fanger hvem vi er – kraften i sinnet, kropp og ånd. Svette er kritisk for helse og lang levetid og inspirasjonen til produktene våre fanger essensen av at vi sammen skaper noe større enn det vi klarer alene. Visjonen vår går langt utover geografi, bakgrunn, alder og kjønn, noe som skaper en spennende fremtid full av muligheter for vekst.

Hvem designer dere for?

– Vår desentraliserte forretningsmodell og fokus på grasrot er noe som er unikt med oss. Gjennom vår desentraliserte modell gir vi våre butikker muligheten til å finne riktig format for sine kunder og lokalsamfunn og plassere lærerne våre i hjertet av virksomheten, da de har den viktigste rollen i selskapet vårt. Det er her vi skaper et forhold til kundene våre og forstår deres lidenskap, inkludert hvordan de liker å svette og komme i kontakt med hverandre.

Hva er planene for 2020?

– Vi har mer enn 2000 ambassadører over hele verden i dag som bruker stemmen sin for å dele lidenskap for vårt merke. Vi har mer enn 4000 eventer årlig og de største er Sweatlife-festivalene i London, Berlin og Paris - “if lululemon were a day”.

Vi anbefaler å ta en titt innom den lekre butikken rett ved Karl Johan. Her finner du garantert noe som gir deg ny treningsmotivasjon til 2020.

De leggingsene er det bare å notere seg. Perfekt passform, lekre farger og rå å bevege seg i.

– Vi startet med å designe for kvinner som drev med yoga. Men nå lager vi treningstøy for en rekke aktiviteter, som yoga, løping og sykling for menn og kvinner. Og våre designere er utøvere og folk som har svette aktiviteter i bakhodet når de designer. Dette er treningstøy som skal få det beste ut av den som bruker det.

– Vi gleder oss veldig til å presentere nye modeller og materialer i leggingsene våre. I 2020 vil vi også introdusere flere nye bh-er med ekstremt god støtte.

Powered by Labrador CMS