Annonse

Lyko’s Haunted Beauty Playground: En skummelt glamorøs Halloween-feiring

Bli med på innsiden av årets første kjendis-Halloweenfest. 

Publisert Sist oppdatert

Annonse i samarbeid med Lyko. 

I år inviterte Lyko til nok et Halloween-event som tok både skjønnhet og mystikk til nye høyder: Haunted Beauty Playground. Med en inspirerende historie om “Madammen”, som ifølge legenden hjemsøker Lyko Karl Johan, ble arrangementet en interaktiv fest der gjestene fikk muligheten til å delta i et skummelt spill om liv og skjønnhet.

Markedssjefen forklarer at konseptet for årets fest dreier seg om “Madammen” og hennes evige jakt på skjønnhet. 

– Hun har gjennom årene ofret mange mennesker, og i kveld har hun invitert til fest for å ta sitt siste offer, nummer 666. Gjestenes oppgave var å hjelpe det uheldige offeret fri. De inviterte gjestene ble en del av den spennende historien og måtte interagere med merkevarene NYX Professional Makeup, Cosrx, Burn Energy og Snapchat.

En feiring av fellesskap og innovasjon

Halloween-festen har blitt en årlig tradisjon hos Lyko og dette året er intet unntak. 

– Målet med arrangementet er å styrke fellesskapet og merkekjennskapen blant våre gjester, sier markedssjefen. 

For Lyko skal skjønnhet være gøy for alle. Hva er vel bedre enn å skape et event som gjenspeiler vårt engasjement for innovasjon, fellesskap og mangfold, sier hun.

Makeup-tips for Halloween

Når det kommer til Halloween-sminke, deler markedssjefen noen gode råd fra makeup-artist Linda Røhmen. 

– Det viktigste er å fokusere på holdbarhet. Husk å pudre sminken godt ned for at den skal sitte hele kvelden. Tenk også på skyggelegging, og vær ikke redd for å være litt edgy!

Dette oppfordrer til kreativitet og lek med makeup, noe som er perfekt for en kveld der alt handler om å uttrykke seg.

I år samarbeider Lyko med flere kjente merker, inkludert NYX Professional Makeup som hovedsponsor og Cosrx for andre gang. Nykommerne Burn Energy og Snapchat tilfører også en frisk vri til arrangementet. 

– Vi er takknemlige for å ha så dyktige og kreative partnere, sier markedssjefen.

Høsttrender innen skjønnhet 

– Når som høsten er her, ser vi også spennende trender. Blush fortsetter å dominere, sammen med 90-tallsinspirerte mørkere og matte lepper. Mindre fokus på øyesminke gir en elegant, men dramatisk look, forteller Thea.

Lyko er kjent for å være "Beauty Rebels" i bransjen, og Halloween-festen er intet unntak. Gjestene fikk servert skummelt god mat og drikke, underholdning, artister og spennende premierer. Atmosfæren var en blanding av glamorøs feiring og skumle overraskelser.

Med en kveld fylt av kreativitet, fellesskap og en dose mystikk, ble Lyko’s Haunted Beauty Playground den perfekte muligheten for beauty-interesserte til å komme sammen. 

Det var ikke bare en fest; det var også en feiring av det ukjente. De spektakulære kostymene, serveringene og underholdningen gjorde at dette ble en Halloween-opplevelse vi sent glemmer!

Powered by Labrador CMS